رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افشاگری سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس| تأخیر در آزادسازی حدود ۴ میلیون تن کالای اساسی تا زمان انتخابات آمریکا محل سؤال جدی است

12:45 - 19 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۸۲۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: کار فشرده، هماهنگ و تصمیمات خوب دولت که از ۶ تا ۱۳ آبان موجب آزادسازی حدود ۴ میلیون تن کالای اساسی رسوب کرده مورد نیاز کشور و کاهش قیمت معنادار شد، ماه‌ها زودتر قابل انجام بود و دلیل تاخیر آن تا زمان انتخابات آمریکا محل سؤال جدی است.
- مالک شریعتی‌نیاسر در رشته‌ پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: روز گذشته به همراه نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به هرمزگان رفته و از دو پالایشگاه نفت بندرعباس و ستاره خلیج فارس بازدید کردیم که نقش کلیدی در خنثی‌سازی تحریم نفتی آمریکا و تأمین بنزین دارند.
 
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه این رشته پیام آورده است در جلسه با استاندار و مدیران گمرک هم ترخیص کالاهای اساسی چند روز اخیر را بررسی کردیم؛ نکاتی دارد که اجمالاً کار فشرده، هماهنگ و تصمیمات خوب دولت که از ۶ تا ۱۳ آبان موجب آزادسازی حدود ۴ میلیون تن کالای اساسی رسوب کرده مورد نیاز کشور و کاهش قیمت معنادار شد، ماه‌ها زودتر قابل انجام بود و دلیل تاخیر آن تا زمان انتخابات آمریکا محل سؤال جدی است. جزئیات بررسی و ان شاءالله اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 
انتقاد سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از دولت| تأخیر در آزادسازی حدود ۴ میلیون تن کالای اساسی تا زمان انتخابات آمریکا محل سؤال جدی است
این نماینده مردم «تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات» پیشتر نیز در جلسه علنی روز یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی در تذکری گفته بود: در حالی که وضعیت ارزی کشور در سال ۹۹ به مراتب بهتر از سال ۹۸ است و حتی از سال پایانی دولت دهم وضعیت بهتری داریم؛ دولت ارز کافی در اختیار داشته اما متاسفانه در حساب‌های خاصی آنها را بلوکه کرده و در چرخه ارزی کشور ورارد نکرده و این گمانه ایجاد شده است که یک پیوند سیاسی مخفیانه‌ای بین جریان قدرت و ثروت حاکم بر دولت با جریان‌های خارجی رقم می‌خورد که معیشت و اقتصاد مردم را به اتفاقات خارجی پیوند بزنند. این اصلا زیبنده نیست که استقلال سیاسی و اقتصادی کشور با یک جریان آمریکایی که ممکن است به دولت پیام‌هایی داده باشد برای آینده سیاسی‌شان پیوند بخورد.
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *